Jak nastavit pokladnu Lilka

Nastavení pokladny Lilka najdete ve videonávodu zde:

Kompletní návod na nastavení a používání pokladny Lilka je pro vás připravený na těchto stránkách.

Jak nastavit pokladnu ANetCa

Pokladnu ANetCa nastavíte jednoduše podle tohoto videonávodu:

Kompletní návod na nastavení a používání pokladny ANetCa je pro vás připravený na těchto stránkách.

Nejčastější problémy a jejich řešení

Vše mám nastavené podle návodu, ale pokladna se mi nechce připojit na finanční správu.

  • U OS Android potřebujete mít kromě aplikace Lilka aktualizovanou i sytémovou aplikaci Android System WebView.
  • Pokud problém přetrvává, podívejte se, jestli máte aktuální SW. Lilku jednoduše aktualizujete pomocí Google Play, Windows Store, nebo AppStore (podle používaného OS). ANetCa se aktualizuje přímo v nastavení aplikace.
  • Jako první si zkontrolujte své internetové připojení. Pokud je připojení v pořádku, může být chyba i na serverech finanční správy. Většinou se však jedná o krátkodobý výpadek.

Na účtenku se netiskne FIK kód, ale dloudý PKP kód.

  • To je v pořádku, pokud se jedná o krátkodobý výpadek. Chyba může být na vaší straně (připojení k internetu), nebo na straně serverů finanční správy.
  • Je důležiteé, abyste po navázání připojení k finanční správě znovu odeslali účtenky, které na finanční správu neodešly. Správně to má být do 48 hodin.

Odpojuje se mi bluetooth tiskárna a netisknou se mi účtenky.

  • Může se stát, že stabilita bluetooth je horší. Vlivů je několik a stává se spíše u přístrojů s OS Android
  • Náprava je jednoduchá. Stačí si nainstalovat aplikaci, která zlepšuje stabilitu připojení, jako například aplikaci Bluetooth Auto Connect.

Máte další dotaz? Napište nám